Forum www.1asgkolno.fora.pl Strona Główna
 
 FAQFAQ   FAQSzukaj   FAQUżytkownicy   FAQGrupy  GalerieGalerie   FAQRejestracja   FAQProfil   FAQZaloguj 
FAQZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   
13 grudnia "Operacja 13"
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.1asgkolno.fora.pl Strona Główna -> Strzelanki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamil
sierżant
sierżant



Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 1667
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kolno

PostWysłany: Pią 19:34, 04 Gru 2009    Temat postu: 13 grudnia "Operacja 13"

Początek gry: 9.00
Koniec gry: 13.00
Miejscowość: Ptaki
Teren gry: Lasy w miejscowości Adamusy około 12 km na zachód od Kolna, Schrony, umocnienia lądowe z roku 1940,
mapka ulokowania obiektów [link widoczny dla zalogowanych]
Minimalny wiek gracza: 16 lat (za zgodną rodziców).
Wyposażenie niezbędne: okulary, czerwone oznaczenie trafionego, dla osób chętnych do zwiedzenia schronów niezbędna jest latarka
Szczegóły scenariusza będą ujawnione na miejscu gry.





Zasady na jakich gramy:

1. Szczegóły scenariusza i zadań ustala organizator.
2. Każde trafienie się liczy. Trafienie możemy usłyszeć, zobaczyć, poczuć. Możliwe jest "zabicie gracza" z bliskiej odległości poprzez tzw. deklaracje strzału. Jeżeli odległość nie jest większa niż 10 m to gracz może "zabić" gracza przez deklaracje, ale ilość "zabijanych" w ten sposób graczy nie może być większa niż 2. Gracz atakujący musi być przygotowany do oddania skutecznego strzału.
3. Trafienie w broń eliminuje broń z gry, lecz nie eliminuje gracza. Gracz, który został trafiony w broń, nie oznacza się czerwienią, nie oznacza broni - po prostu nie strzela.
4. Gracz trafiony oznacza się czerwienią (czerwoną szmatką) na głowie lub innym wyraźnym miejscu i siada w miejscu trafiania. Bezpośrednio po trafieniu gracz wykonuje znak (ręka w górze) lub daje sygnał (dostałem!). Sygnału głosowego nie należy dawać kiedy takie zachowanie może zdradzić zamiary atakującego.
5. Gracza trafionego można przetransportować do bazy/szpitala i tam go uleczyć. Szpitale zakładamy według ustaleń scenariusza. Mogą to być szpitale stacjonarne, zakładane w jednym konkretnym miejscu na początku gry, albo szpitale polowe, zakładane w dowolnym miejscu.
6. Gracz trafiony nie podpowiada, nie używa radia w celu informowania graczy, nie gestykuluje.
7. Leczenie w bazie/szpitalu trafionego gracza trwa 20min. lecz musi przy nim przebywać (w odległości max. 5m) przynajmniej jeden gracz nietrafiony.
8. Jeden gracz nietrafiony może transportować do bazy nieskończenie dużą liczbę osób tylko osoby te muszą trzymać się cały czas prowadzącego (nietrafionego) gracza. Ze względu na trudne ukształtowanie terenu, lub dużą liczbę "holowanych" dopuszcza się "oddzielanie" się od gracza nietrafionego ("holującego") na odległóść 1-2 metrów.
9. Jeden nietrafiony może leczyć nieskończenie dużą liczbę graczy tylko wszyscy muszą być w bazie/szpitalu i nie mogą być oddaleni od niego o więcej niż 5m.
10. Każde oddalenie się nietrafionego od leczonych graczy trafionych kasuje ich czas leczenia do zera tj. muszą ponownie leczyć się 20 min.
11. Jeżeli gracz prowadzący trafionych do bazy/szpitala sam oberwie, wtedy cała grupka prowadzonych siada z nim w miejscu jego trafienia.
12. Szpitale mogą być celem ataku. Kiedy atakowany jest szpital, gracze z czerwienią mogą położyć się na ziemie, aby uniknąć trafień. Aktywny gracz w szpitalu, czyli ten, który leczył może oddalić się ze szpitala nie chcąc narażać swoich kolegów.
13. Ogień ciągły może być używany tylko w przypadku gry na real-capach oraz na low-capach i mid-capach, załadowanych kulkami do ilości real-capów. Gracze używający magazynków typu hi-cap mogą używać tylko i wyłącznie ognia pojedynczego. Ponadto ognień pojedynczy, bez względu na rodzaj magazynków, obowiązuje graczy posiadających repliki, których prędkość wylotowa jest większa niż 430 fps (nie dotyczy broni wsparcia). Na potrzeby konkretnych scenariuszy może dodatkowo zostać wprowadzony limit kulek.
14. Trafiona broń może być naprawiona w bazie po 20 min. ale musi przy niej przebywać min. jeden członek drużyny.
16. Dopuszcza się stosowanie granatów i min hukowych, dźwiękowych. Zasięg granatu czy miny nie jest uzależniony od kulek czy grochu, które mają razić przeciwnika - zasięg ten wynosi zawsze i bezwzględnie 3 m. Granatami mogą być zwykłe petardy. Minami mogą być urządzenia wydające dźwięk, odpalane przez przechodzącego gracza lub drogą radiową. Jeżeli w momencie zadziałania miny lub granatu gracz znajdował się w odległości 3 m lub mniej to zachowuje się tak jakby został trafiony.
17. Po trafieniu nie możemy brać jeńca. Jeńcem może być tylko osoba, która nie zginęła od kuli, ale się poddała z różnych powodów. Jeńca możemy przetrzymywać 40 min (liczy się czas od przejęcia w niewolę).

Informacje dodatkowe:
Teren gry: [link widoczny dla zalogowanych]
Mapa terenu: [link widoczny dla zalogowanych]
W operacji będą brały udział grupy dwu osobowe

Zbiórka o godzinie 9:00 na parkingu przy zalewie w miejscowości Ptaki około 12 km od Kolna,
Mapka: [link widoczny dla zalogowanych]
Mapka z opisem [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kamil dnia Pią 19:40, 04 Gru 2009, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KoziolekKus
st. szer.
st. szer.



Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Wto 18:29, 08 Gru 2009    Temat postu:

no dobra too :
1.Kamil
2.Koziołek
3.Antek
4.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KoziolekKus
st. szer.
st. szer.



Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Śro 23:44, 09 Gru 2009    Temat postu:

i znowu bedzie nas 4 i jest chujow* ;/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kamil
sierżant
sierżant



Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 1667
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kolno

PostWysłany: Czw 17:51, 10 Gru 2009    Temat postu:

Nie martw się ale będzie dobrze nawet w cztery osoby od nas

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
loleek
st. kpr.
st. kpr.



Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kolno

PostWysłany: Czw 17:53, 10 Gru 2009    Temat postu:

ja chory jestem grypa SadSad jak do niedzieli wyzdrowieje to pojadę

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kamil
sierżant
sierżant



Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 1667
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kolno

PostWysłany: Czw 17:55, 10 Gru 2009    Temat postu:

To jednak lipa ale na szczęście z innych grup przyjedzie cos około 12 osób może więcej

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Antonio
st. kpr.
st. kpr.



Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Kolno

PostWysłany: Pią 9:18, 11 Gru 2009    Temat postu:

To we 3 pojedziemy ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KoziolekKus
st. szer.
st. szer.



Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Pią 17:09, 11 Gru 2009    Temat postu:

no na to wygląda

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KoziolekKus
st. szer.
st. szer.



Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Pią 17:09, 11 Gru 2009    Temat postu:

we 4 bo i gieto

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kamil
sierżant
sierżant



Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 1667
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kolno

PostWysłany: Pią 20:31, 11 Gru 2009    Temat postu:

w 5 i Myhal mówił że jedzie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KoziolekKus
st. szer.
st. szer.



Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Sob 0:37, 12 Gru 2009    Temat postu:

no to jest juz git ;d

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomek KGB
Kurpiowska Grupa Bojowa
Kurpiowska Grupa Bojowa



Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kurpiowska Grupa Bojowa

PostWysłany: Sob 16:10, 12 Gru 2009    Temat postu:

Witam koledzy,
ja niestety mimo najszczerszych chęci nie jestem w stanie w niedziele pojawić się na strzelance. Zostałem zawalony robotą na tyle, że i na niedziele mi się trochę zostało - taki gorący czas.
Mam nadzieję, że od nas ktoś pojedzie. Widziałem, że Sekcja 68 się wybiera.

Bardzo mi się podobają tamte tereny więc tym mocniej żałuje i czekam następnego razu. Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kamil
sierżant
sierżant



Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 1667
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kolno

PostWysłany: Sob 16:36, 12 Gru 2009    Temat postu:

Wszystko wskazuje że moje założenia liczbowe na scenariusz okazały się dobre przywidywałem scenariusz na około 13 osób i jak na razie widzę że będzie coś około 14 osób. Jestem ciekaw jak scenariusz wyjdzie w praktyce czy się nie pomyliłem co do moich założeń. Zobaczymy jutro.
D.B.S spotykamy się pod sklepem kukułka i wyjazd o godzinie 8. Weście kasę na paliwo


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Darkus




Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KOLNO

PostWysłany: Nie 0:13, 13 Gru 2009    Temat postu:

E błagam tylko taśmę izolacyjną Weście bo nie mogę w chacie znaleźćSad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kamil
sierżant
sierżant



Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 1667
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kolno

PostWysłany: Nie 18:33, 13 Gru 2009    Temat postu:

Nom taśmę wzięliśmy przypadkowo.

Nom teren zaskoczył mnie zgubiliśmy się i po ponad godzinie odnaleźliśmy lotnisko. I scenariusz nom brakowało jeszcze 2-4 osób do dobrego ale i tak można powiedzieć że był dość oryginalny ale ni sprawdził się ostatnia akcja na W103 to ideał rozbiliśmy nich nom a starty to 4 osoby zabite po naszej stronie i 4 po wrogiej armii.
Nom głupia sytuacja z tymi kluczykami zgubionymi ale po ponad godzinie się zjawiły nowe kluczyki do auta.
Dzięki za dobrą akcje.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.1asgkolno.fora.pl Strona Główna -> Strzelanki Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Style edur created by spleen & Programy.
Regulamin