Forum www.1asgkolno.fora.pl Strona Główna
 
 FAQFAQ   FAQSzukaj   FAQUżytkownicy   FAQGrupy  GalerieGalerie   FAQRejestracja   FAQProfil   FAQZaloguj 
FAQZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   
13 października "Miasto widmo" LARP

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.1asgkolno.fora.pl Strona Główna -> Strzelanki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamil
sierżant
sierżant



Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 1667
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kolno

PostWysłany: Pon 18:40, 30 Wrz 2013    Temat postu: 13 października "Miasto widmo" LARP

13 października – „Miasto widmo” LARP
Data: 13.10.2013
Godzina zbiórki: 9:00
Miejsce działań i zbiórki: Poligon DBS KOLNO, Niedaleko wsi Ptaki, 8 km od Kolna w stronę Myszyńca.
Podgląd na mapach: [link widoczny dla zalogowanych]

Rok 2020 czasy bardzo zbliżone do czasów powojennych z początku lat 50 XX w. W 2018 roku wybuchła III wojna światowa, Armia Rosyjska zajęła większą cześć europy środkowej. Polska Rzeczpospolita Ludowa podlega pod rządy Moskwy. W kraju bezpieczeństwa strzegą najemnicy Urzędu Bezpieczeństwa i Milicji Obywatelskiej. Ludzie by przeżyć handlują narkotykami, bronią i materiałami radioaktywnymi, wielu z niuch zachorowało na dziwne choroby stając się zmutowanymi stworzeniami. UB i MO próbują zapanować nad chaosem w PRL lecz wszyscy są przeciwko nim.

Podziała strony:
Ludność cywilna i partyzanci: DBS KOLNO i wsparcie z zaprzyjaźnionych grup (obowiązkowy ubiór cywilny, przebrania w postaci z gry Stalker, różnego rodzaju maski stworów, postaci zmutowanych itp.). Wszyscy po tej stronie będą posiadali dokument tożsamości z przydzielonym numerem baraku w którym mieszkają. Baraki będą ponumerowane.

Urząd Bezpieczeństwa i Milicja Obywatelska: zaproszone grupy (po tej stronie bez zmian w ubiorze czyli normalnie jako komandosi w sprzęcie i umundurowaniu).
Zadania dla UB i MO: dbać o porządek w miasteczku, odnalezienie handlarzy bronią, materiałami radioaktywnymi, spiskowców i wrogów ludu pracującego. Ludność cywilna może stawiać opór podczas przeszukiwania baraków. Gracze po tej stronie muszą być czujni ponieważ są niemile widzianymi gośćmi w miasteczku, mogą być porwani lub zabici przez partyzantów.

Dodatkowe informacje:
Wszyscy gracze po stronie "Ludność cywilna" będą posiadać dokument tożsamości z przydzielonym numerem baraku w którym mieszkają. Baraki będą ponumerowane. Brak dokumentu podczas kontroli przez UB i MO może spowodować aresztowanie. Posiadanie przedmiotów nielegalnych takich jak: broni, alkohol, papierosy, narkotyków, materiały wybuchowe, przedmioty do produkcji komputerów, samochody wojskowych będzie karane aresztem przez. Siły Rządowe. Jakikolwiek atak na żołnierzy UB i MO będzie karany.
UB i MO mogą dokonać aresztowania i osadzić w areszcie na 15 min lub zamienić na karę robót publicznych które wykonuje się przez 10 min.
Kart robót publicznych to:
1. Zbieranie szyszek w lesie.
2. Zbieranie śmieci na terenie poligonu.
3. Zbieranie chrustu na ognisko.
4. Noszenie broni dla UB i MO

Cała gra będzie trwała 3 godziny.

Zasady:
1. Każde trafienie kulką się liczy.
2. Każdy gracz musi posiadać czerwoną szmatę i przynajmniej jeden bandaż (będziemy sprawdzać).
3. Gracz trafiony po raz pierwszy kulką siada w miejscu trafienia, zakłada czerwoną szmatę na głowę i wzywa medyka, medyk przybiega do rannego i zakłada mu opatrunek na ramię. Jeśli medyk nie przybędzie po upływie 5 min ranny umiera i stosuje się do punktu 4. Trafienie w broń eliminuję broń z gry lecz nie eliminuje gracza, w takim przypadku stosuje się broń zapasową.
4. Gracz trafiony po raz drugi zakłada czerwoną szmatę na głowie i wraca do szpitala, leczy się tam przez 15 min poczym powraca do gry.
5. Rodzaj ognia tylko pojedynczy.
6. Zakazuje się strzelania do i z szpitala, szpital będą oznakowane.
7. Dozwolone i wskazane używania granatów hukowych, odłamkowych i dymnych.
8. Można brać jeńców/więźniów np. gracza trafionego z drużyny przeciwnej. Pamiętajmy że jest ranny i trzeba go opatrzyć inaczej się wykrwawi.
9. Jeńców/więźniów można przesłuchiwać. Przesłuchanie polega na stawianiu konkretnych pytań jeńcowi na które on odpowiada tylko TAK, NIE np. Pytanie: Czy macie bazę w kwadracie XYZ? odp. TAK; Pytanie : Czy w tej bazie są Jeńcy? NIE.
10. Jeńców/więźniów nie można bić, molestować fizycznie lub psychicznie, znieważać, krępować itp.
11. Jeńcy/więźniów mogą uciekać, można ich odbić, uprowadzić oraz dokonać wymiany. Jeniec przed powrotem do gry musi trafić ponownie do szpitala na leczenia.

Medyk musi być ustalony przed grą i pełni tą funkcje przez całą grę.

Wybierajcie strony konfliktu!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kamil dnia Pon 18:44, 30 Wrz 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kamil
sierżant
sierżant



Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 1667
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kolno

PostWysłany: Pon 18:52, 07 Paź 2013    Temat postu:

Wstępnie po UB/MB jest 6 osób. Partyzanci 10 osób (Brutus jako sołtys wsi)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Alexi
szer.
szer.



Dołączył: 22 Lut 2013
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 23:07, 07 Paź 2013    Temat postu:

Ja odpadam. Praca.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kamil
sierżant
sierżant



Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 1667
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kolno

PostWysłany: Sob 13:26, 12 Paź 2013    Temat postu:

Teren gotowy i czeka na graczy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Regor




Dołączył: 19 Maj 2012
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Nie 21:24, 13 Paź 2013    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Dzięki za grę panowie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kamil
sierżant
sierżant



Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 1667
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kolno

PostWysłany: Pon 11:41, 14 Paź 2013    Temat postu:

dziękuję wszystkim za przybycie i wczucie się w swoje role

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.1asgkolno.fora.pl Strona Główna -> Strzelanki Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Style edur created by spleen & Programy.
Regulamin