kamil
sierżant
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 1667
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kolno
|
Wysłany: Sob 16:50, 23 Kwi 2016 Temat postu: 15.05.2016 Operacja "Nowy Świt" |
|
|
Zapraszam na grę terenową Operacja „Nowy Świt”
Dzień: 15 maja 2016
Godzina rozpoczęcia gry 7:00-9:30 zakończenie gry: 14:00
Miejsce zbiórki: parking przy cmentarzu w Zabielu gmina Kolno, powiat Kolneński, województwo Podlaskie
Mapka:
[link widoczny dla zalogowanych]'28.0%22N+21%C2%B050'31.7%22E/@53.3911102,21.8399393,697m/data=!3m2!1e3!4b1!4m2!3m1!1s0x0:0x0
Zarys scenariusza:
15 maja, 01:42 dokonano zrzutu spadochroniarzy w rejonie wsi Zabiele. Spadochroniarze mają przygotować działania dywersyjne, jest to związane z narastającym napięcie w stosunkach pomiędzy Zachodem a Wschodem do jakich doszło w połowie kwietnia.
Kontrwywiad Wojskowy zgłosił fakt zrzutu spadochroniarzy dla dowództwa Obrony Narodowej obwodu 8. Komendant obwody 8 wysłał Żołnierzy Obrony Narodowej do działania.
Grupy dywersantów będą działać od godziny 7, Obrona Narodowa wchodzi do gry pomiędzy 7:30 a 9:30 a gra toczy się do godziny 14.
Zadania i mapa dla grup Obrony Narodowej będą dostępne w przepuście drogowym 200 m na wschód od cmentarza (w kierunku wsi Zabiele)
Zasady gry:
Brak odprawy przed grą,
Gra trwa od godziny 7:00 do godziny 14, Do gry można dołączyć miedzy godziną 7:00 a 9:30.
Grupy działają samodzielnie, grupy same wybierają frakcję (Dywersanci, Obrona Narodowa)
Tryb ognia:
Magazynki Hi-cap tylko ogień pojedynczy
Mi-cap, Low-Cap tryb ognia dowolny
Zakaz używania pirotechniki i śmiecenia na terenie gry.
Każdy gracz musi posiadać kamizelką odblaskową (dowolny kolor) i minimum jeden bandaż
Postępowanie w razie postrzału
Osoba, która otrzymała postrzał zobowiązana jest położyć się w miejscu gdzie się znajduje. Może odczołgać się spod ognia (max. 2 m) o ile nie otrzyma kolejnego strzału. Drugi postrzał zawsze zabija. Osoba ranna nie może sama się opatrywać. Musi tego dokonać inna osoba. Nie ma obowiązku informowania przeciwnika o tym, że otrzymało się postrzał. Można wzywać medyka, można jęczeć udając rannego. Jeśli nie można uniknąć kolejnych postrzeleń można od krzyczeć “dostałem” - wtedy automatycznie jest się zabitym i należy udać się na respawn. Osoba udająca się na respawn powinna oznaczyć się kamizelką sygnalizacyjną (którą trzeba pozyskać przed przyjazdem we własnym zakresie). Osoba trafiona nie może udzielać informacji osobom walczącym. Osoba ranna nie może strzelać do czasu opatrzenia rany.
Udzielanie pierwszej pomocy
Każdy gracz w terenie gry może udzielić innemu pierwszej pomocy jeśli w ciągu 10 minut od postrzału założy opatrunek w miejscu postrzelenia. Nie zabandażowana rana po 10 minutach skutkuje “śmiercią” i koniecznością udania się na respawn. Opatrunek nie może się zsuwać, ma być wykonany prawidłowo. Jeśli masz założony opatrunek i dostajesz postrzał od razu udajesz się na respawn. Drugi postrzał zawsze zabija. Bandaże można wykorzystywać wielokrotnie.
Silent Kill (cicha śmierć)
Jest odpowiednikiem zabicia kogoś nożem. Polega na położeniu na innej osobie dwóch rąk i powiedzeniu “nie żyjesz”.
Silent Killa nie może dokonać osoba:
1) nie posiadająca sprawnej repliki broni.
2) osoba która nie ma amunicji,
Zabronione jest używanie noży gumowych i innych substytutów broni białej!
Deklaracja strzału
Jeżeli odległość do celu jest zbyt bliska do oddania strzału możliwa jest deklaracja słowna np: “Nie żyjesz”. Warunkiem jest zaskoczenie przeciwnika i wypowiedzenie deklaracji wcześniej. W sytuacjach spornych gdy deklaracja padnie równocześnie obaj uczestnicy starcia wędrują na respawn.
Zasad działania respawnów
Respawn odbywa się w miejscu dowolnym oddalonym od miejsca postrzału o 150m, Respawn trwa 20 min. od czasu wybrania miejsca na respawn.
Podczas przebywania w rejonie respawnu zabronione jest zdejmowanie okularów kamizelki ostrzegawczej!
Zasady brania jeńców
W trakcie walki można brać przeciwników do niewoli w następujących przypadkach:
a) zatrzymując rannego przeciwnika który nie może się bronić
b) poprzez zaskoczenie przeciwnika, przyłożenie mu broni i zmuszenie do podniesienia rąk
c) kiedy osaczony przeciwnik sam się podda
Przeszukanie i rozbrajanie zatrzymanego
1) Pytasz gracza, czy odda ci wszystkie materiały, czy masz go przeszukać.
2) Jeśli nie chce być przeszukiwany, powinien oddać wszystkie rzeczy, które normalnie zostały by znalezione podczas przesłuchania i niczego nie może ukryć.
3) Może zgodzić się na przeszukanie przez innego gracza.
Przeszukiwanie odbywa się na zasadzie obopólnej zgody, bez użycia siły fizycznej!
Rozbrojenie przeciwnika polega na powiedzeniu „Rozbrajam Cię” oraz wskazaniu jakie rzeczy zostają zabrane. Wskazane rzeczy pozostają przy zatrzymanym ale nie mogą zostać użyte aż do powrotu do respawnu.
Osoba aresztowana, (jeniec) może być przetrzymywany do 2 godzin. Można dokonać wymiany jeńca za jeńca lub jeńca za fanty poprzez skontaktowanie się z inną frakcją przez Radio PMR.
Organizator nie ponosi odpowiedzialności za straty poniesione przez graczy, a każdy uczestnik biorący udział w grze, akceptuje potencjalne ryzyko odniesienia obrażeń lub strat materialnych.
Uczestnictwo w grze jest bezpłatne.
Zakaz spożywania alkoholu i zażywanie substancji odurzających, osoby pod wpływem alkoholu nie zostaną dopuszczone do gry.
Organizatorze: DBS Kolno
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kamil dnia Sob 10:29, 14 Maj 2016, w całości zmieniany 2 razy
|
|