kamil
sierżant
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 1667
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kolno
|
Wysłany: Pon 21:30, 15 Lip 2013 Temat postu: 24 sierpnia Kurdekistan 5 - Przasnysz |
|
|
Wstępnie jestem za wyjazdem, trasa to 103 km prawie jak do Hansa. Byśmy się pisali na frakcję talibów bo w niej brakuje ludzi.
Koszt uczestnictwa w LARPie to 5 zł. Płatne przed imprezą.
Kurdekistan – seria imprez typu LARP. Odtwarzamy fikcyjne państwo wzorowane na Afganistanie. Impreza z roku na rok przyciąga co raz więcej osób i cieszy się ogromną popularnością.
LARP (ang. live action role-playing) – odmiana gry fabularnej rozgrywana na żywo. Nazwy tej często używa się zamiennie z nazwą gra terenowa.
[link widoczny dla zalogowanych]
Wydarzenie płatne! 5 zł od osoby.
W ramach opłaty:
1-2 granaty na osobę
1 granat dymny na oddział
Przypinka okolicznościowa
Przekąska (Posiłek+woda)
Paliwo do walczących pojazdów
Worki na piasek
2 siatki maskujące
Akcesoria do rozgrywki
Bandaże
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Kurdekistan jest to seria imprez LARP. Obowiązkiem każdego gracza jest maksymalne wczucie się w odgrywaną rolę Kurda, Taliba lub żołnierza sił stabilizacyjnych. Wyposażenie i strój musi być adekwatny do sprzętu, który jest noszony na bliskim wschodzie. Arafatki, Szarfy, Burki, Szaty są najlepsze w tym wypadku. Osoby, które nie będą wystylizowane, nie zostaną dopuszczone do rozgrywki i zostaną natychmiast wyproszone z terenu rozgrywki.
Regulamin Ogólny
Zasady trafień:
Za osobę trafioną uznaję się osobę, która została trafiona bezpośrednio przez kulkę lub odłamek w linii prostej lub parabolicznej od źródła ognia do trafienia w cel. Nie liczą się rykoszety.
Trafienie, to uderzenie w każdy element wyposażenia. Mundur, ładownice, plecak, hełm, broń , nitka od munduru. Trafienie w broń wyklucza gracza.
Pełny zakaz walki wręcz!
Osoba trafiona czeka w miejscu trafienia przez minutę, w tym czasie osoba może zostać przeszukana. Po upłynięciu minuty, brak możliwości przeszukania, osoba wstaje i udaje się na respawn.
Nie bierzemy nikogo do niewoli.
Zasada atakowania Baz:
Bazy można atakować. Respawn posiadacza bazy cofa się o 100m w kierunku przeciwnym do ataku na bazę.
Regulamin Respawnu:
Respawn dla każdej drużyny jest inny, patrz niżej.
Regulamin Ognia:
Brak ograniczeń posiadanej amunicji
Magazynki typu Drum, Box (tylko i wyłącznie rKMy,uKMy,cKMy) – Ogień dowolny
Magazynki Hi-Cap – ogień pojedynczy
Magazynki Low , Real, Mid – cap – ogień dowolny
Przeszukanie:
Każda ze stron ma możliwość przeszukania każdej trafionej osoby. Każda trafiona osoba ma obowiązek wydać posiadane informacje, przedmioty gry (chyba, że jest wyraźny zakaz wydawania tych rzeczy).
Przedmioty Gry:
Przedmiotami gry można handlować i wymieniać się do woli.
Zadania:
Każda ze stron otrzymuje zadania w kopercie w kilku egzemplarzach. Strona przeciwna nie zna zadań danej strony, lecz może podczas przeszukania wydać cenne informacje.
Istnieją 2 rodzaje zadań:
1. Zadanie główne (inne dla każdej ze stron).
2. Zadania poboczne, które mogą być wykonywane przez każdą ze stron.
Za zadanie ad.1 każda ze stron otrzymuje 100pkt. Rozgrywka trwa aż do wykonania tych zadań. Dodatkowo -1pkt. Za wykonanie zadania głównego w częściach.
Przykład:
Zadanie – wyeliminować 5 Talibów. Wojska stabilizacyjne eliminują 4 Talibów, zaś Kurdowie 1. Wojsko, do których należało wykonanie tego zadania otrzymują 100pkt. – 1 pkt. = 99pkt.
Za każde wykonane zadanie poboczne 25pkt.
Historia Kurdekistanu
Niegdyś spokojna prowincja - Sihirli Aghdul - dziś teatr zmagań największych mocarstw świata. Pakistan, największy dostawca broni dla terrorystów, tworzy siatkę Al-ka’idy na terenie Kurdekistanu. Wojna, która przetacza się przez te tereny wymusza od Kurdów, stawienie oporu. Dzieci, kobiety i starcy chwytają za broń, by odeprzeć atak cudzoziemców, którzy zagrażają tym terenom. Co raz większe problemy z żywnością i wodą, przyczyniły się już do śmierci 40.000 osób. Każdy, chcąc przetrwać, musi uważać nie tylko na wrogów, ale i na problem głodu i pragnienia!
Strony konfliktu:
Kurdowie – Spokojni mieszkańcy państwa Kurdekistan. Historia plemienia Antara zaczyna się w prowincji Sihirli Aghdul . Plemię Antara zostało nazwane tak po słynnym misjonarzu, który przybył do Kurdekistanu, wraz z siłami ekspedycyjnymi Brytyjskiego Korpusu Kolonialnego. Misjonarz zmarł, zaś nazwa plemienia została. Życie Kurdów plemienia Antara zostało zakłócone przez bojówki Talibów, które osiedliły się na tym terenie. W ślad za nimi, pojawiły się siły stabilizacyjne, które starają się wyprzeć Talibów z tego terenu. Plotki głoszą, że obie strony walczą o ropę, a Amerykanie, zdobywają co raz większą przewagę. Liczne ustawy prawne, wprowadzone przez siły stabilizacyjne wymusiły na Kurdach przestrzeganie następującego prawa:
Zasady Rozgrywki:
Stronę Kurdów Tworzą tylko wybrane osoby przez organizatora.
Respawn tylko w wiosce
Respawn trwa 100 sekund
Zasady Prowadzenia Ognia – patrz regulamin ogólny
Dyplomacja – Kurdowie trzymają stronę Pierwszego Batalionu Powietrzno Desantowego „Locus” lub Talibów zależnie od wykonywanego zadania
Każdy z Kurdów posiada przy sobie Kartę zadań, którą można ukraść, podczas przeszukania Kurdów, lub/i wymienić się na taką kartę (paciorki, czekolada, persfazja)
Pierwszy Batalion Powietrzno Desantowy „Locus” – Część sił 9 Armii Stanów Zjednoczonych Pierwszego Batalionu Powietrzno Desantowego. Jednostka wysłana celem zapewnienia bezpieczeństwa w prowincji Sihirli Aghdul. Już pierwszego dnia jednostka napotkała zdecydowany opór, znajdujących się w prowincji Talibów. Kurdowie, choć neutralni, nie patrzą przychylnie na obecność wojsk innej narodowości. Dowódca zaleca:
Tworzenie checkpointów w celu identyfikacji potencjalnych terrorystów (przeszukania). Znalezienie broni lub przedmiotu gry (oprócz kart zadań). Natychmiastowa egzekucja, bez sądu i odwołania.
Wojsko ma prawo otwierać ogień do wszystkich posiadających broń (talibów i kurdów), nie dotyczy to wioski, gdzie Kurdowie mogą posiadać broń, wszelka agresywna aktywność Kurdów anuluje immunitet.
Obecność Talibów w wiosce – należy zapewnić bezpieczeństwo Kurdom.
Respawn w Bazie 100 sekund lub sanitariusz (liczba bandaży ograniczona – osoba opatrzona, zostawia bandaż w bazie, który może zostać wykorzystany ponownie przez sanitariusza) – Osoba opatrzona natychmiast wraca do walki, może zostać opatrzona wielokrotnie.
Za każdą osobę trafioną, która nie posiada broni -10pkt. (zgłaszane do organizatora)
Talibowie: Fundamentalistyczne ugrupowanie islamskie (sunnickie), powstałe we wrześniu 1994 r. w Kandaharze w Afganistanie. Talibowie w Kurdekistanie osiedlily się z ramienia Pakistanu. Pakistan finansuje próbę zdobycia władzy w prowincji Sihirli Aghdul. Ugrupowanie jest świetnie uzbrojone, stosuje taktykę walki partyzanckiej, która destabilizuje sytuację w regionie.
Talibowie powinni przeprowadzać ciągłe ataki terrorystyczne oraz zakładać miny pułapki (będą wstępnie przygotowane).
Respawn w Bazie 100s
Nakryci przez Siły stabilizacyjne z bronią, są natychmiast atakowani.
Więcej na fb: [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|