Forum www.1asgkolno.fora.pl Strona Główna
 
 FAQFAQ   FAQSzukaj   FAQUżytkownicy   FAQGrupy  GalerieGalerie   FAQRejestracja   FAQProfil   FAQZaloguj 
FAQZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   
NOC CUDÓW

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.1asgkolno.fora.pl Strona Główna -> Strzelanki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek KGB
Kurpiowska Grupa Bojowa
Kurpiowska Grupa Bojowa



Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kurpiowska Grupa Bojowa

PostWysłany: Pią 15:34, 24 Lip 2009    Temat postu: NOC CUDÓW

Zadanie jest proste i nie powinno Wam sprawić żadnych problemów. Wystarczy, że wyślecie 2-3 komandosów i cel powinien być osiągnięty - jeżeli będzie Was więcej to cel osiągniecie z nawiązką.

Miejsce akcji: miejscowość Gleba, tereny przyległe do rzeki Omulew.
Czas akcji: noc z 1-2 sierpnia w godzinach od 21.30 do 5.00 dnia następnego
Liczebność wroga: nie powinna przekraczać 10 osób (drużyna KGB)
Cele: zajęcie magazyny z bronią + likwidacja rakiet


Dostajecie szczegółowe namiary na magazyn z bronią (szopka stojąca na pastwisku) i bazę przeciwnika. Miejsca te będą zaznaczone na mapie, będą także podane współrzędne, magazyn będzie zaznaczony światłem chemicznym, w bazie będzie palone ognisko.

Partyzanci z KGB zbudowali sobie bazę w zaroślach zaznaczonych na mapie i rozlokowali wzdłuż rzeki (niedaleko drogi) 4 albo 6 wyrzutni rakiet. Nie mamy precyzyjnych danych dotyczących tych wyrzutni, ale łatwo będzie je znaleźć gdyż grupa KGB średnio co 1 godzinę wszystkie te punkty odwiedza. Teren ten patrolują samochodem bojowym tak więc obserwacja tego patrolu powinna dać informacje o ich lokalizacji. Wóz bojowy podjeżdża w okolice rakiet, wysiada z niego 2-3 osoby, idą do rakiety (50-200 m), sprawdzają ją i wracają do wozu, jadą dalej. Z informacji naszych wynika też, że każda z wyrzutni rakiet posiada wyświetlacz danych, który łatwo dostrzec w ciemności (światło chemiczne).

Żeby unieszkodliwić rakiety potrzebujecie ładunków wybuchowych - te zdobędziecie po ataku na magazyn broni. W magazynie znajdziecie wystarczającą ilość ładunków do odpalenia (petardy) oraz urządzenia sterujące ładunkami (zapalniczka). UWAGA: w magazynie będzie kilka reklamówek z ładunkami, drużyna bierze tylko jedną reklamówkę - nie wiemy ile drużyn przybędzie).

Żeby zlikwidować rakietę trzeba ją odnaleźć, wpisać do notesu godzinę przybycia (notes będzie częścią rakiety) wpisać nazwę drużyny i wtedy odpalić petardę.

Z naszych informacji wynika, że strażnicy nie przykładają się do pilnowania tych elementów. Wiemy jedynie, że średnio co 1 h patrol objeżdża wszystkie punkty: magazyn broni, wszystkie wyrzutnie i wraca do bazy.

Nie powinniście mieć problemów z wykonaniem tego zadania.

ZASADY:

Ogólne informacje.

1. Na rozgrywkę zapraszamy osoby, które mają 18 lat lub skończyli 16 lat, mają zaświadczenie rodzica i są w towarzystwie dorosłego opiekuna.
2. Jeżeli przyjedzie kilka drużyn to prosimy nie łączyć się. Jedna drużyna może zaatakować drugą, ale nie musi, scenariusz daje możliwości istnienia drużyn obok siebie.
3. Drużyna może sobie wybrać dowolną godzinę ataku pomiędzy godziną 19.00 a 5 rano.
4. Organizator na mapie wskaże Wam bezpieczne miejsce do zaparkowania samochodów. W odległości do 400 m od parkingu nie będą prowadzone żadne działania.
5. Drużyny nie zapowiadają przybycia na strzelankę. Jeżeli będziecie robić listę chętnych to zróbcie ją w miejscu niedostępnym dla innych uczestników.
6. Nie wolno strzelać do samochodu - traktujemy go jako samochód bojowy, nie możemy go zniszczyć.
7. W bazie KGB będzie ustawiony namiot, osoby w namiocie nie będą miały okularów na oczach, będzie to miejsce, w którym zmęczeni patrolowaniem bojownicy będą odpoczywać - prosimy nie strzelać do namiotu.

UZNAWANIE TRAFIEŃ.
1. Przed rozpoczęciem działań każda z drużyn musi założyć szpital. Nie musi go oznaczać. Szpital może zostać zaatakowany.
2. Każde trafienie się liczy.
3. Trafiony oznacza się czerwoną chustą itp. i krzyczy "dostałem".
4. Trafiony może wzywać pomocy na każdy możliwy sposób.
5. Trafienie w broń wyklucza broń, ale nie wyklucza gracza - w tym przypadku przestajemy strzelać, ale nie oznaczamy się czerwienią, pozostajemy na polu walki jako żywy gracz.
6. Trafionego gracza można odtransportować do szpitala. Transportować musi zdrowy gracz. Transport polegać ma na prowadzeniu "za rękę" (transportujący i ranny idą obok siebie).
7. W szpitalu możemy leczyć rannego przez 45 min. Podczas leczenia z rannym musi przebywać przynajmniej 1 zdrowy gracz. Po okresie leczenia gracz wraca na pole bitwy jako zdrowy i w pełni sprawny.
8. Broń naprawiamy w podobny sposób jak leczenie - 1 osoba jest w szpitalu z bronią przez 45 min.
9. Szpitala nie można przenosić, nie możemy zmieniać lokalizacji.


Jeżeli pojawią się pytania - proszę pytać, pytania i odpowiedzi będziemy zamieszczać też na innych forach innych drużyn.
Niebawem dostaniecie mapy z naniesionymi danymi.

Zadanie jest tak pomyślane, aby mogła je wykonać sprytnie nawet 1 osoba - bez wchodzenia w kontakt ogniowy.
Zapraszamy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Tomek KGB dnia Wto 8:38, 28 Lip 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kamil
sierżant
sierżant



Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 1667
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kolno

PostWysłany: Pią 20:46, 24 Lip 2009    Temat postu:

Ciekawe

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomek KGB
Kurpiowska Grupa Bojowa
Kurpiowska Grupa Bojowa



Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kurpiowska Grupa Bojowa

PostWysłany: Sob 20:27, 25 Lip 2009    Temat postu:

ze scenariusza znika cel bonus

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomek KGB
Kurpiowska Grupa Bojowa
Kurpiowska Grupa Bojowa



Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kurpiowska Grupa Bojowa

PostWysłany: Wto 8:29, 28 Lip 2009    Temat postu:

Uwaga.

1. Nastąpiły zmiany w godzinach rozpoczęcia.
2. Został zwiększony możliwy dystans od wozu patrolowego do rakiety.
3. Po okresie leczenia gracz wychodzi zupełnie zdrowy.

Mamy też już mapy, niebawem podamy współrzędne.

Ochotników prosimy, aby wyposażyli się w latarki, płaszcze przeciwdeszczowe, skarpetki na zmianę Smile , sprawny telefon komórkowy, rzeczy niezbędne do przeżycia.

Teren, na którym będzie odbywać się akcja to przede wszystkim łąki i pastwiska, drogi polne i gęste wierzbowe krzaki, rowy i rowki.

Mapy mające na celu ułatwić dojazd na miejsce akcji:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

mapy operacyjne:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Proponujemy, aby każda ekipa, która ma zamiar przyjechać wydrukowała sobie zarówno mapy jak i opis scenariusza. Z praktyki wiemy, że taki opis się przydaje czasami, choćby po to, aby przypomnieć sobie jakie są cele i jakie zasady.

Zapraszam też na nasze forum [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomek KGB
Kurpiowska Grupa Bojowa
Kurpiowska Grupa Bojowa



Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kurpiowska Grupa Bojowa

PostWysłany: Wto 10:29, 28 Lip 2009    Temat postu:

Podajemy namiary:

1. BAZA KGB
N 53*12'13.31"
E 21*20'00.70"

2. MAGAZYN BRONI
N 53*12'05.25"
E 21*20'53.08"

Informacja przydatna:
1. Tereny mogą być podmokłe;
2. Zalecamy poruszanie się po drogach i w okolicy dróg
3. Uważajcie na spory rów odcinający bazę od magazynu, biegnący od północy i wpadający do rzeki (na tym rowie jest sporo mostków na łąkach)
4. Omulew jest rzeką nie regulowaną - zobaczcie jej bieg na mapie, zachowajcie ostrożność,


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kamil
sierżant
sierżant



Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 1667
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kolno

PostWysłany: Wto 16:41, 28 Lip 2009    Temat postu:

Bardzo ciekawy scenariusz lecz z powodu finansowych nie możemy jechać na noc cudów

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomek KGB
Kurpiowska Grupa Bojowa
Kurpiowska Grupa Bojowa



Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kurpiowska Grupa Bojowa

PostWysłany: Czw 19:00, 30 Lip 2009    Temat postu:

WAŻNE INFORMACJE.

Zapomniałem napisać o tym, że podczas gry stosujemy się do zasady dotyczącej magazynków:
- hi-capy strzelamy tylko ogniem pojedynczym;
- reale i low ładowane do realnej ilości mogą użyć ognia automatycznego;
- można stosować granaty (za trafienie uznaje się również wybuch granatu-petardy w odległości do 3 m od gracza;
- można stosować miny dźwiękowe - gracz po usłyszeniu sygnału odlicza metry od miny - jeżeli jest 3 m lub mniej uznajemy jako trafienie.

Na wojnie nie jest czarno-biało. Pamiętajcie, że możecie odnosić sukcesy na polu walki i nie zrealizować w pełni całego zadania.
Dla grup przyjezdnych PEŁNIĄ SUKCESU będzie zniszczyć 4 z 6 rakiet bez oddania ani jednego strzału.
Dla KGB pełnią sukcesu jest obrona wszystkich rakiet.

Jest to strzelanka nocna. PROSIMY nie przybywać na miejsce wcześniej niż godzina 21.30.

Do zobaczenia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.1asgkolno.fora.pl Strona Główna -> Strzelanki Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Style edur created by spleen & Programy.
Regulamin