Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek KGB
Kurpiowska Grupa Bojowa
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kurpiowska Grupa Bojowa
|
Wysłany: Pią 15:34, 24 Lip 2009 Temat postu: NOC CUDÓW |
|
|
Zadanie jest proste i nie powinno Wam sprawić żadnych problemów. Wystarczy, że wyślecie 2-3 komandosów i cel powinien być osiągnięty - jeżeli będzie Was więcej to cel osiągniecie z nawiązką.
Miejsce akcji: miejscowość Gleba, tereny przyległe do rzeki Omulew.
Czas akcji: noc z 1-2 sierpnia w godzinach od 21.30 do 5.00 dnia następnego
Liczebność wroga: nie powinna przekraczać 10 osób (drużyna KGB)
Cele: zajęcie magazyny z bronią + likwidacja rakiet
Dostajecie szczegółowe namiary na magazyn z bronią (szopka stojąca na pastwisku) i bazę przeciwnika. Miejsca te będą zaznaczone na mapie, będą także podane współrzędne, magazyn będzie zaznaczony światłem chemicznym, w bazie będzie palone ognisko.
Partyzanci z KGB zbudowali sobie bazę w zaroślach zaznaczonych na mapie i rozlokowali wzdłuż rzeki (niedaleko drogi) 4 albo 6 wyrzutni rakiet. Nie mamy precyzyjnych danych dotyczących tych wyrzutni, ale łatwo będzie je znaleźć gdyż grupa KGB średnio co 1 godzinę wszystkie te punkty odwiedza. Teren ten patrolują samochodem bojowym tak więc obserwacja tego patrolu powinna dać informacje o ich lokalizacji. Wóz bojowy podjeżdża w okolice rakiet, wysiada z niego 2-3 osoby, idą do rakiety (50-200 m), sprawdzają ją i wracają do wozu, jadą dalej. Z informacji naszych wynika też, że każda z wyrzutni rakiet posiada wyświetlacz danych, który łatwo dostrzec w ciemności (światło chemiczne).
Żeby unieszkodliwić rakiety potrzebujecie ładunków wybuchowych - te zdobędziecie po ataku na magazyn broni. W magazynie znajdziecie wystarczającą ilość ładunków do odpalenia (petardy) oraz urządzenia sterujące ładunkami (zapalniczka). UWAGA: w magazynie będzie kilka reklamówek z ładunkami, drużyna bierze tylko jedną reklamówkę - nie wiemy ile drużyn przybędzie).
Żeby zlikwidować rakietę trzeba ją odnaleźć, wpisać do notesu godzinę przybycia (notes będzie częścią rakiety) wpisać nazwę drużyny i wtedy odpalić petardę.
Z naszych informacji wynika, że strażnicy nie przykładają się do pilnowania tych elementów. Wiemy jedynie, że średnio co 1 h patrol objeżdża wszystkie punkty: magazyn broni, wszystkie wyrzutnie i wraca do bazy.
Nie powinniście mieć problemów z wykonaniem tego zadania.
ZASADY:
Ogólne informacje.
1. Na rozgrywkę zapraszamy osoby, które mają 18 lat lub skończyli 16 lat, mają zaświadczenie rodzica i są w towarzystwie dorosłego opiekuna.
2. Jeżeli przyjedzie kilka drużyn to prosimy nie łączyć się. Jedna drużyna może zaatakować drugą, ale nie musi, scenariusz daje możliwości istnienia drużyn obok siebie.
3. Drużyna może sobie wybrać dowolną godzinę ataku pomiędzy godziną 19.00 a 5 rano.
4. Organizator na mapie wskaże Wam bezpieczne miejsce do zaparkowania samochodów. W odległości do 400 m od parkingu nie będą prowadzone żadne działania.
5. Drużyny nie zapowiadają przybycia na strzelankę. Jeżeli będziecie robić listę chętnych to zróbcie ją w miejscu niedostępnym dla innych uczestników.
6. Nie wolno strzelać do samochodu - traktujemy go jako samochód bojowy, nie możemy go zniszczyć.
7. W bazie KGB będzie ustawiony namiot, osoby w namiocie nie będą miały okularów na oczach, będzie to miejsce, w którym zmęczeni patrolowaniem bojownicy będą odpoczywać - prosimy nie strzelać do namiotu.
UZNAWANIE TRAFIEŃ.
1. Przed rozpoczęciem działań każda z drużyn musi założyć szpital. Nie musi go oznaczać. Szpital może zostać zaatakowany.
2. Każde trafienie się liczy.
3. Trafiony oznacza się czerwoną chustą itp. i krzyczy "dostałem".
4. Trafiony może wzywać pomocy na każdy możliwy sposób.
5. Trafienie w broń wyklucza broń, ale nie wyklucza gracza - w tym przypadku przestajemy strzelać, ale nie oznaczamy się czerwienią, pozostajemy na polu walki jako żywy gracz.
6. Trafionego gracza można odtransportować do szpitala. Transportować musi zdrowy gracz. Transport polegać ma na prowadzeniu "za rękę" (transportujący i ranny idą obok siebie).
7. W szpitalu możemy leczyć rannego przez 45 min. Podczas leczenia z rannym musi przebywać przynajmniej 1 zdrowy gracz. Po okresie leczenia gracz wraca na pole bitwy jako zdrowy i w pełni sprawny.
8. Broń naprawiamy w podobny sposób jak leczenie - 1 osoba jest w szpitalu z bronią przez 45 min.
9. Szpitala nie można przenosić, nie możemy zmieniać lokalizacji.
Jeżeli pojawią się pytania - proszę pytać, pytania i odpowiedzi będziemy zamieszczać też na innych forach innych drużyn.
Niebawem dostaniecie mapy z naniesionymi danymi.
Zadanie jest tak pomyślane, aby mogła je wykonać sprytnie nawet 1 osoba - bez wchodzenia w kontakt ogniowy.
Zapraszamy
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Tomek KGB dnia Wto 8:38, 28 Lip 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
kamil
sierżant
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 1667
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kolno
|
Wysłany: Pią 20:46, 24 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Ciekawe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomek KGB
Kurpiowska Grupa Bojowa
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kurpiowska Grupa Bojowa
|
Wysłany: Sob 20:27, 25 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
ze scenariusza znika cel bonus
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomek KGB
Kurpiowska Grupa Bojowa
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kurpiowska Grupa Bojowa
|
Wysłany: Wto 8:29, 28 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Uwaga.
1. Nastąpiły zmiany w godzinach rozpoczęcia.
2. Został zwiększony możliwy dystans od wozu patrolowego do rakiety.
3. Po okresie leczenia gracz wychodzi zupełnie zdrowy.
Mamy też już mapy, niebawem podamy współrzędne.
Ochotników prosimy, aby wyposażyli się w latarki, płaszcze przeciwdeszczowe, skarpetki na zmianę , sprawny telefon komórkowy, rzeczy niezbędne do przeżycia.
Teren, na którym będzie odbywać się akcja to przede wszystkim łąki i pastwiska, drogi polne i gęste wierzbowe krzaki, rowy i rowki.
Mapy mające na celu ułatwić dojazd na miejsce akcji:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
mapy operacyjne:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Proponujemy, aby każda ekipa, która ma zamiar przyjechać wydrukowała sobie zarówno mapy jak i opis scenariusza. Z praktyki wiemy, że taki opis się przydaje czasami, choćby po to, aby przypomnieć sobie jakie są cele i jakie zasady.
Zapraszam też na nasze forum [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomek KGB
Kurpiowska Grupa Bojowa
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kurpiowska Grupa Bojowa
|
Wysłany: Wto 10:29, 28 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Podajemy namiary:
1. BAZA KGB
N 53*12'13.31"
E 21*20'00.70"
2. MAGAZYN BRONI
N 53*12'05.25"
E 21*20'53.08"
Informacja przydatna:
1. Tereny mogą być podmokłe;
2. Zalecamy poruszanie się po drogach i w okolicy dróg
3. Uważajcie na spory rów odcinający bazę od magazynu, biegnący od północy i wpadający do rzeki (na tym rowie jest sporo mostków na łąkach)
4. Omulew jest rzeką nie regulowaną - zobaczcie jej bieg na mapie, zachowajcie ostrożność,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kamil
sierżant
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 1667
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kolno
|
Wysłany: Wto 16:41, 28 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Bardzo ciekawy scenariusz lecz z powodu finansowych nie możemy jechać na noc cudów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomek KGB
Kurpiowska Grupa Bojowa
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kurpiowska Grupa Bojowa
|
Wysłany: Czw 19:00, 30 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
WAŻNE INFORMACJE.
Zapomniałem napisać o tym, że podczas gry stosujemy się do zasady dotyczącej magazynków:
- hi-capy strzelamy tylko ogniem pojedynczym;
- reale i low ładowane do realnej ilości mogą użyć ognia automatycznego;
- można stosować granaty (za trafienie uznaje się również wybuch granatu-petardy w odległości do 3 m od gracza;
- można stosować miny dźwiękowe - gracz po usłyszeniu sygnału odlicza metry od miny - jeżeli jest 3 m lub mniej uznajemy jako trafienie.
Na wojnie nie jest czarno-biało. Pamiętajcie, że możecie odnosić sukcesy na polu walki i nie zrealizować w pełni całego zadania.
Dla grup przyjezdnych PEŁNIĄ SUKCESU będzie zniszczyć 4 z 6 rakiet bez oddania ani jednego strzału.
Dla KGB pełnią sukcesu jest obrona wszystkich rakiet.
Jest to strzelanka nocna. PROSIMY nie przybywać na miejsce wcześniej niż godzina 21.30.
Do zobaczenia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Style edur
created by spleen &
Programy.
|