Forum www.1asgkolno.fora.pl Strona Główna
 
 FAQFAQ   FAQSzukaj   FAQUżytkownicy   FAQGrupy  GalerieGalerie   FAQRejestracja   FAQProfil   FAQZaloguj 
FAQZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   
Operacja Hoszimin
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.1asgkolno.fora.pl Strona Główna -> Strzelanki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kulo
Sekcja 68
Sekcja 68



Dołączył: 17 Mar 2009
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Pon 15:10, 04 Maj 2009    Temat postu: Operacja Hoszimin

Operacja Hoszimin
6-7 czerwca okolice Jeży

Ostatnimi czasy znowu nasiliły się ataki wojsk Vietnamskich na wysunięte bazy USMC. Najbardziej ucierpiała baza Biedronka gdzie pozostał 30% stanu osobowego. Zwiad donosi że za ataki te odpowiedzialny jest jeden z charyzmatycznych generałów Pn. Vietnamu gen. Kamil. Ożywił on szlka Hoszimin i stworzył potężne oddziały fanatycznych bojowników. Zwiad donosi że 6-7 czerwca ma on osobiście odwiedzić bazy położone wzdłuż szlaku Hoszimin. Informacja ta poruszyła Pentagon i ...

Armia Wietnamu.
Zaczyna 6 czerwca o godz. 8.00 i tworzy co najmniej dwie bazy a w przypadku większej ilości osób 3 bazy w ten sposób aby w bazie było nie mniej niż 10 - 15 osób. Bazy muszą być od siebie oddalone nie mniej niż 2km. W każdej bazie jedna flaga. Każda Baza ma Swojego dowódcę który musi być charakterystyczny więc na ramieniu powinien mieć opaskę koloru niebieskiego. Vietnam ma też na tych terenach jednego z czołowych generałów generała Kamila. Generał aby wyróżniać się od reszt powinien mieć widoczną chustę na szyi (może być biała arafatka lub żółta chusta Harcerska (byle nie czerwony bo to kolor śmierci w ASG)

Pomiędzy bazami jest Szlak Hoszimin. Transportujecie tym szlakiem COŚ lub Vipa. COŚ to coś większego np. skrzynia, rower, koło od TIR-a. Po transporcie z Bazy 1 max. 30 min. odpoczynku i znowu transport do Bazy 2 itd. W przypadku 3 baz transport nie może iść skrótami tylko szlakiem tj. 1-2-3 lub 3-2-1
Dowódcy przynajmniej raz muszą odwiedzić bazy przyjaciół tzn. Dowódca Bazy 1 jako VIP idzie szlakiem Hoszimina do Bazy 2 tam pogaduszki i wraca lub idzie do bazy 3. Generał powinien przynajmniej 5 razy przejść szlakiem. Pomiędzy przejściami genarała powinny być co najmniej 2 godz. odstępu.

Wasze zadnia to:
1. Utrzymać BAZĘ 1 i 2 lub 3 (czytaj chronić flagi)
2. Chronić Dowódców Baz oraz Generała Kamila
3. Chronić Transport i VIP-ów na szlaku.

My USMC.

Przebieg Gry:
gramy w prostokącie :
- z prawej Rzeka Pisa
- góra droga z Jeży do Leśniczówki Wądołek
- dół to wysokość geograficzna N 53*27'30"
- lewa to szerokość geogr. E 21*48'00"
więc ok 4,5km na 3km

Zaczynamy o 8.00 Wietnam budują bazy w dowolnie wybranym miejscu w lesie w wyznaczonym wyżej sektorze. o 10.00 Ruszają Szlakiem i zaczynamy grę.

USMC 10.00 ruszamy z dowolnego brzegu wyżej wymienionej strefy gry.

Gramy na zasadach Treningowych
na stronie [link widoczny dla zalogowanych]
w dziale Biblioteka - Zasady gry - Treningowa


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kulo dnia Wto 13:42, 05 Maj 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kulo
Sekcja 68
Sekcja 68



Dołączył: 17 Mar 2009
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Pon 18:16, 04 Maj 2009    Temat postu:

ok.

Godło mapy (25 000) na której jest ten teren gry to:
N-34-92-D-a

ale jest ją bardzo ciężko dostać więc chyba lepiej kupić 50 000 i dostępna jest tu:

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kamil
sierżant
sierżant



Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 1667
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kolno

PostWysłany: Pon 19:56, 04 Maj 2009    Temat postu:

Usunąłem 7 posty i pozostawiłem to co najważniejsze, dam info na fortun sekcji IX by się szykowali

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kamil dnia Wto 14:05, 05 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Le_mixer
kpr.
kpr.



Dołączył: 27 Lis 2008
Posty: 323
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 21:37, 04 Maj 2009    Temat postu:

cenzor ;p nieładnie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kamil
sierżant
sierżant



Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 1667
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kolno

PostWysłany: Wto 10:06, 05 Maj 2009    Temat postu:

By niebyło trzeba szukać zasady podane są poniżej

Cytat:
1. Drużyny grające nie muszą mieć równych składów.
2. Każde trafienie się liczy.
3. Trafienie w broń eliminuje broń z gry lecz nie eliminuje gracza.
4. Gracz trafiony oznacza się czerwienią (czerwoną szmatką) na głowie i siada w miejscu trafiania. Zostaje tu do końca gry o ile...
5. Gracza trafionego można przetransportować do bazy / szpitala i tam go uleczyć.
6. Gracz trafiony nie podpowiada, nie śpiewa, nie wydaje dziwnych odgłosów - może medytować Smile
7. Leczenie w bazie / szpitalu trafionego gracza trwa 20min. lecz musi przy nim przebywać ( w od max. 5m) przynajmniej jeden gracz nietrafiony.
8. Jeden gracz nietrafiony może holować do bazy nieskończenie dużą liczbę osób tylko osoby te muszą trzymać się cały czas prowadzącego (nietrafionego) gracza.
9. Jeden nietrafiony może leczyć nieskończenie dużą liczbę graczy tylko wszyscy muszą być od niego nie dalej niż 5m.
10. Każde oddalenie się nietrafionego od leczonych graczy trafionych kasuje ich czas leczenia do zera tj. muszą ponownie leczyć się 20 min.
11. Można walczyć na Ćwiczebne noże gumowe a za eliminacje wroga uważa się tylko trafienie w głowę i korpus.
12. Jeżeli gracz prowadzący trafionych do bazy/szpitala sam oberwie cała grupka prowadzonych siada z nim w miejscu jego trafienia i stosują się do punktu 4 i 6
13. Przełącznik rodzaju ognia ustawiamy na AUTO tylko w przypadku gry na Real Capach
14. Trafiona broń może być naprawiona w bazie po 20 min. ale musi przy niej przebywać min. jeden członek drużyny.
15. Można brać jeńców np. gracza trafionego z drużyny przeciwnej. czas przebywania jeńców u wroga określą dodatkowe ustalenia przed grą.
16. Jeńców można przesłuchiwać. Przesłuchanie polega na stawianiu konkretnych pytań jeńcowi na które on odpowiada tylko TAK lub NIE np. Pytanie: Czy macie bazę w kwadracie XYZ? odp. TAK; Pytanie : Czy w tej bazie są Jeńcy? NIE
17. Jeńców nie można bić, molestować fizycznie lub psychicznie, znieważać, krępować itp.
18. Jeńcy nie mogą ucieka, a w przypadku ustalenia czasu przebywania jeńca w bazie przeciwnej Jeniec wraca do swojego szpitala z Czerwienią na głowie.


Cytat:


10.2 Miny pułapki dźwiękowe

W grze dopuszczalne jest wykorzystanie urządzeń pozorujących miny pułapki poprzez sygnał dźwiękowy. Obrażenia od tej pułapki traktowane są jako obrażenia klatki piersiowej. Za automatycznie zranione uważa się wszystkie osoby znajdujące się w promieniu 3 m od „wybuchającej” miny chyba, że są osłonięte np. przez mur, nasyp. Mina pułapka jest (z oczywistych względów) bronią jednorazową w związku z powyższym osoby znajdujące się w pobliżu powinny (w miarę możliwości) wyłączyć minę po jej „wybuchu”.

10.3 Świece i granaty dymne

Dopuszczone jest używanie granatów i świec dymnych tylko za zgodą organizatora gry na przestrzeniach otwartych.
Obowiązkiem rzucającego jest upewnić się, że w wyniku zastosowania świecy/granatu dymnego nie doszło do zaprószenia ognia

Arrow Mapa podstawowa jaką będzie się posługiwać Armia Wietnamu: [link widoczny dla zalogowanych]

Arrow do D.B.S musimy się mobilizować i jakoś to zorganizować by było fajnie, ja w ostatnie 2 tygodnie maja będę miał ograniczony dostęp do Internetu lub wcale go nie będę miał to co trzeba muszę załatwić do 16 maja


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kamil dnia Pią 10:21, 29 Maj 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomek KGB
Kurpiowska Grupa Bojowa
Kurpiowska Grupa Bojowa



Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kurpiowska Grupa Bojowa

PostWysłany: Wto 10:10, 05 Maj 2009    Temat postu:

bardzo fajnie Smile
Zbieramy się.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kulo
Sekcja 68
Sekcja 68



Dołączył: 17 Mar 2009
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Wto 13:43, 05 Maj 2009    Temat postu:

Przeczytajxcie mój pierwszy post. To ostateczna wersja.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kamil
sierżant
sierżant



Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 1667
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kolno

PostWysłany: Wto 13:53, 05 Maj 2009    Temat postu:

Armia Wietnamu spotyka się o godzinie 8 we wsi Wincenta przed mostem na rzece pisa tam jest dogodne miejsce do parkowania samochodów patrz na mapę zumi [link widoczny dla zalogowanych] a dokładnie tu [link widoczny dla zalogowanych]

Dołączyć do Armii Wietnamu będzie można o godzinie 8 i 12, a także w niedziele o godzinie 8.
Generałem Armii Wietnamu będzie Kamil (to ja Very Happy ) oczywiście będę potrzebował zastępców dowódcę bazy 1 i 2,
Pozostałe sprawy są jeszcze do ustalenia.

Arrow Kontakt zemną: gg: 3153887 tel. kom: 508951795


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kamil dnia Wto 13:56, 05 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kamil
sierżant
sierżant



Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 1667
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kolno

PostWysłany: Wto 16:51, 12 Maj 2009    Temat postu:

To, kto wie, że będzie na zlocie dwa dni to wpisywać się a kto tylko w jeden z dni to też się wpisywać tylko wpisać, w jaki dzień sobota czy niedziela.
I jeszcze w kwestii organizacyjnej w USMC będzie tylko Sekcja 68 jak do tej pory wpisało się do nich na listę 8 osób i najprawdopodobniej więcej osób od nich nie przyjedzie, ale w Armii Wietnamu musi być więcej osób a jak na razie jest słabo. W niedziele na pewno będzie lepiej, bo będzie na pewno KGB i Sekcja IX, ale w sobotę słabo jak na razie niema zbyt wielu chętnych, ale liczę na przyjezdnych, że do nas przyjadą na dwa dni.

1. Kamil
2.
3.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Antonio
st. kpr.
st. kpr.



Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Kolno

PostWysłany: Czw 13:48, 14 Maj 2009    Temat postu:

1. Kamil
2.Antonio
3.
Damy rade ciekawe kto jesszcze??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Antonio
st. kpr.
st. kpr.



Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Kolno

PostWysłany: Czw 13:49, 14 Maj 2009    Temat postu:

Chcem zdobyć stopień Very Happy na mnie mozna liczyc

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Merlin
st. szer.
st. szer.



Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kolno

PostWysłany: Wto 23:56, 19 Maj 2009    Temat postu:

1. Kamil
2.Antonio
3. Marlena - na dwa dni !! <jupi> pod warunkiem,że ktoś mi broni pożyczy....<prosi>


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomek KGB
Kurpiowska Grupa Bojowa
Kurpiowska Grupa Bojowa



Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kurpiowska Grupa Bojowa

PostWysłany: Wto 11:21, 26 Maj 2009    Temat postu:

Witam.
Dzwonił do mnie Kamil i poinformował, że w grze mogą brać udział miny dzwiękowe, miny na groch/kulki, miny na proszek oraz granaty i świece dymne.

Mam w związku z tym pytanie czy dla potrzeb tego adoptujemy zasady CCS-68M2? Tam są punkty o takiej broni:

cytat:
10.2 Miny pułapki dźwiękowe

W grze dopuszczalne jest wykorzystanie urządzeń pozorujących miny pułapki poprzez sygnał dźwiękowy. Obrażenia od tej pułapki traktowane są jako obrażenia klatki piersiowej. Za automatycznie zranione uważa się wszystkie osoby znajdujące się w promieniu 3 m od „wybuchającej” miny chyba, że są osłonięte np. przez mur, nasyp. Mina pułapka jest (z oczywistych względów) bronią jednorazową w związku z powyższym osoby znajdujące się w pobliżu powinny (w miarę możliwości) wyłączyć minę po jej „wybuchu”.

10.3 Świece i granaty dymne

Dopuszczone jest używanie granatów i świec dymnych tylko za zgodą organizatora gry na przestrzeniach otwartych.
Obowiązkiem rzucającego jest upewnić się, że w wyniku zastosowania świecy/granatu dymnego nie doszło do zaprószenia ognia.

koniec cytatu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomek KGB
Kurpiowska Grupa Bojowa
Kurpiowska Grupa Bojowa



Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kurpiowska Grupa Bojowa

PostWysłany: Wto 11:36, 26 Maj 2009    Temat postu: Re: Operacja Hoszimin

Kulo napisał:

Pomiędzy bazami jest Szlak Hoszimin. Transportujecie tym szlakiem COŚ lub Vipa. COŚ to coś większego np. skrzynia, rower, koło od TIR-a. Po transporcie z Bazy 1 max. 30 min. odpoczynku i znowu transport do Bazy 2 itd. W przypadku 3 baz transport nie może iść skrótami tylko szlakiem tj. 1-2-3 lub 3-2-1
Dowódcy przynajmniej raz muszą odwiedzić bazy przyjaciół tzn. Dowódca Bazy 1 jako VIP idzie szlakiem Hoszimina do Bazy 2 tam pogaduszki i wraca lub idzie do bazy 3. Generał powinien przynajmniej 5 razy przejść szlakiem. Pomiędzy przejściami genarała powinny być co najmniej 2 godz. odstępu.



Z tego wykona, że transporty muszą odbywać się stale. Cały dzień, całą noc i jeszcze w niedziele do 12.00 - nie wiem czy to trochę nie za dużo. A może lepiej ustalić ilość przejść, które trzeba wykonać. Nie chciałbym aby Sekcja 68 miała zbyt łatwe zadanie Smile a takim trybie to bardzo łatwo namierzyć i zniszczyć małą grupę osób transportujących Vipa.
Taka moja sugestia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Damian
plutonowy
plutonowy



Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Waszki

PostWysłany: Śro 9:08, 27 Maj 2009    Temat postu:

1. Kamil
2. Antonio
3. Marlena
4. Hubert
5. Damian (tak na 50% ale zawsze coś ;p )


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.1asgkolno.fora.pl Strona Główna -> Strzelanki Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Style edur created by spleen & Programy.
Regulamin