Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kulo
Sekcja 68
Dołączył: 17 Mar 2009
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany: Pon 15:10, 04 Maj 2009 Temat postu: Operacja Hoszimin |
|
|
Operacja Hoszimin
6-7 czerwca okolice Jeży
Ostatnimi czasy znowu nasiliły się ataki wojsk Vietnamskich na wysunięte bazy USMC. Najbardziej ucierpiała baza Biedronka gdzie pozostał 30% stanu osobowego. Zwiad donosi że za ataki te odpowiedzialny jest jeden z charyzmatycznych generałów Pn. Vietnamu gen. Kamil. Ożywił on szlka Hoszimin i stworzył potężne oddziały fanatycznych bojowników. Zwiad donosi że 6-7 czerwca ma on osobiście odwiedzić bazy położone wzdłuż szlaku Hoszimin. Informacja ta poruszyła Pentagon i ...
Armia Wietnamu.
Zaczyna 6 czerwca o godz. 8.00 i tworzy co najmniej dwie bazy a w przypadku większej ilości osób 3 bazy w ten sposób aby w bazie było nie mniej niż 10 - 15 osób. Bazy muszą być od siebie oddalone nie mniej niż 2km. W każdej bazie jedna flaga. Każda Baza ma Swojego dowódcę który musi być charakterystyczny więc na ramieniu powinien mieć opaskę koloru niebieskiego. Vietnam ma też na tych terenach jednego z czołowych generałów generała Kamila. Generał aby wyróżniać się od reszt powinien mieć widoczną chustę na szyi (może być biała arafatka lub żółta chusta Harcerska (byle nie czerwony bo to kolor śmierci w ASG)
Pomiędzy bazami jest Szlak Hoszimin. Transportujecie tym szlakiem COŚ lub Vipa. COŚ to coś większego np. skrzynia, rower, koło od TIR-a. Po transporcie z Bazy 1 max. 30 min. odpoczynku i znowu transport do Bazy 2 itd. W przypadku 3 baz transport nie może iść skrótami tylko szlakiem tj. 1-2-3 lub 3-2-1
Dowódcy przynajmniej raz muszą odwiedzić bazy przyjaciół tzn. Dowódca Bazy 1 jako VIP idzie szlakiem Hoszimina do Bazy 2 tam pogaduszki i wraca lub idzie do bazy 3. Generał powinien przynajmniej 5 razy przejść szlakiem. Pomiędzy przejściami genarała powinny być co najmniej 2 godz. odstępu.
Wasze zadnia to:
1. Utrzymać BAZĘ 1 i 2 lub 3 (czytaj chronić flagi)
2. Chronić Dowódców Baz oraz Generała Kamila
3. Chronić Transport i VIP-ów na szlaku.
My USMC.
Przebieg Gry:
gramy w prostokącie :
- z prawej Rzeka Pisa
- góra droga z Jeży do Leśniczówki Wądołek
- dół to wysokość geograficzna N 53*27'30"
- lewa to szerokość geogr. E 21*48'00"
więc ok 4,5km na 3km
Zaczynamy o 8.00 Wietnam budują bazy w dowolnie wybranym miejscu w lesie w wyznaczonym wyżej sektorze. o 10.00 Ruszają Szlakiem i zaczynamy grę.
USMC 10.00 ruszamy z dowolnego brzegu wyżej wymienionej strefy gry.
Gramy na zasadach Treningowych
na stronie [link widoczny dla zalogowanych]
w dziale Biblioteka - Zasady gry - Treningowa
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kulo dnia Wto 13:42, 05 Maj 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Kulo
Sekcja 68
Dołączył: 17 Mar 2009
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany: Pon 18:16, 04 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
ok.
Godło mapy (25 000) na której jest ten teren gry to:
N-34-92-D-a
ale jest ją bardzo ciężko dostać więc chyba lepiej kupić 50 000 i dostępna jest tu:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kamil
sierżant
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 1667
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kolno
|
Wysłany: Pon 19:56, 04 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Usunąłem 7 posty i pozostawiłem to co najważniejsze, dam info na fortun sekcji IX by się szykowali
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kamil dnia Wto 14:05, 05 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Le_mixer
kpr.
Dołączył: 27 Lis 2008
Posty: 323
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:37, 04 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
cenzor ;p nieładnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kamil
sierżant
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 1667
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kolno
|
Wysłany: Wto 10:06, 05 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
By niebyło trzeba szukać zasady podane są poniżej
Cytat: | 1. Drużyny grające nie muszą mieć równych składów.
2. Każde trafienie się liczy.
3. Trafienie w broń eliminuje broń z gry lecz nie eliminuje gracza.
4. Gracz trafiony oznacza się czerwienią (czerwoną szmatką) na głowie i siada w miejscu trafiania. Zostaje tu do końca gry o ile...
5. Gracza trafionego można przetransportować do bazy / szpitala i tam go uleczyć.
6. Gracz trafiony nie podpowiada, nie śpiewa, nie wydaje dziwnych odgłosów - może medytować
7. Leczenie w bazie / szpitalu trafionego gracza trwa 20min. lecz musi przy nim przebywać ( w od max. 5m) przynajmniej jeden gracz nietrafiony.
8. Jeden gracz nietrafiony może holować do bazy nieskończenie dużą liczbę osób tylko osoby te muszą trzymać się cały czas prowadzącego (nietrafionego) gracza.
9. Jeden nietrafiony może leczyć nieskończenie dużą liczbę graczy tylko wszyscy muszą być od niego nie dalej niż 5m.
10. Każde oddalenie się nietrafionego od leczonych graczy trafionych kasuje ich czas leczenia do zera tj. muszą ponownie leczyć się 20 min.
11. Można walczyć na Ćwiczebne noże gumowe a za eliminacje wroga uważa się tylko trafienie w głowę i korpus.
12. Jeżeli gracz prowadzący trafionych do bazy/szpitala sam oberwie cała grupka prowadzonych siada z nim w miejscu jego trafienia i stosują się do punktu 4 i 6
13. Przełącznik rodzaju ognia ustawiamy na AUTO tylko w przypadku gry na Real Capach
14. Trafiona broń może być naprawiona w bazie po 20 min. ale musi przy niej przebywać min. jeden członek drużyny.
15. Można brać jeńców np. gracza trafionego z drużyny przeciwnej. czas przebywania jeńców u wroga określą dodatkowe ustalenia przed grą.
16. Jeńców można przesłuchiwać. Przesłuchanie polega na stawianiu konkretnych pytań jeńcowi na które on odpowiada tylko TAK lub NIE np. Pytanie: Czy macie bazę w kwadracie XYZ? odp. TAK; Pytanie : Czy w tej bazie są Jeńcy? NIE
17. Jeńców nie można bić, molestować fizycznie lub psychicznie, znieważać, krępować itp.
18. Jeńcy nie mogą ucieka, a w przypadku ustalenia czasu przebywania jeńca w bazie przeciwnej Jeniec wraca do swojego szpitala z Czerwienią na głowie.
|
Cytat: |
10.2 Miny pułapki dźwiękowe
W grze dopuszczalne jest wykorzystanie urządzeń pozorujących miny pułapki poprzez sygnał dźwiękowy. Obrażenia od tej pułapki traktowane są jako obrażenia klatki piersiowej. Za automatycznie zranione uważa się wszystkie osoby znajdujące się w promieniu 3 m od „wybuchającej” miny chyba, że są osłonięte np. przez mur, nasyp. Mina pułapka jest (z oczywistych względów) bronią jednorazową w związku z powyższym osoby znajdujące się w pobliżu powinny (w miarę możliwości) wyłączyć minę po jej „wybuchu”.
10.3 Świece i granaty dymne
Dopuszczone jest używanie granatów i świec dymnych tylko za zgodą organizatora gry na przestrzeniach otwartych.
Obowiązkiem rzucającego jest upewnić się, że w wyniku zastosowania świecy/granatu dymnego nie doszło do zaprószenia ognia |
Mapa podstawowa jaką będzie się posługiwać Armia Wietnamu: [link widoczny dla zalogowanych]
do D.B.S musimy się mobilizować i jakoś to zorganizować by było fajnie, ja w ostatnie 2 tygodnie maja będę miał ograniczony dostęp do Internetu lub wcale go nie będę miał to co trzeba muszę załatwić do 16 maja
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kamil dnia Pią 10:21, 29 Maj 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomek KGB
Kurpiowska Grupa Bojowa
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kurpiowska Grupa Bojowa
|
Wysłany: Wto 10:10, 05 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
bardzo fajnie
Zbieramy się.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kulo
Sekcja 68
Dołączył: 17 Mar 2009
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany: Wto 13:43, 05 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Przeczytajxcie mój pierwszy post. To ostateczna wersja.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kamil
sierżant
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 1667
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kolno
|
Wysłany: Wto 13:53, 05 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Armia Wietnamu spotyka się o godzinie 8 we wsi Wincenta przed mostem na rzece pisa tam jest dogodne miejsce do parkowania samochodów patrz na mapę zumi [link widoczny dla zalogowanych] a dokładnie tu [link widoczny dla zalogowanych]
Dołączyć do Armii Wietnamu będzie można o godzinie 8 i 12, a także w niedziele o godzinie 8.
Generałem Armii Wietnamu będzie Kamil (to ja ) oczywiście będę potrzebował zastępców dowódcę bazy 1 i 2,
Pozostałe sprawy są jeszcze do ustalenia.
Kontakt zemną: gg: 3153887 tel. kom: 508951795
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kamil dnia Wto 13:56, 05 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
kamil
sierżant
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 1667
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kolno
|
Wysłany: Wto 16:51, 12 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
To, kto wie, że będzie na zlocie dwa dni to wpisywać się a kto tylko w jeden z dni to też się wpisywać tylko wpisać, w jaki dzień sobota czy niedziela.
I jeszcze w kwestii organizacyjnej w USMC będzie tylko Sekcja 68 jak do tej pory wpisało się do nich na listę 8 osób i najprawdopodobniej więcej osób od nich nie przyjedzie, ale w Armii Wietnamu musi być więcej osób a jak na razie jest słabo. W niedziele na pewno będzie lepiej, bo będzie na pewno KGB i Sekcja IX, ale w sobotę słabo jak na razie niema zbyt wielu chętnych, ale liczę na przyjezdnych, że do nas przyjadą na dwa dni.
1. Kamil
2.
3.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Antonio
st. kpr.
Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Kolno
|
Wysłany: Czw 13:48, 14 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
1. Kamil
2.Antonio
3.
Damy rade ciekawe kto jesszcze??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Antonio
st. kpr.
Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Kolno
|
Wysłany: Czw 13:49, 14 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Chcem zdobyć stopień na mnie mozna liczyc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Merlin
st. szer.
Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kolno
|
Wysłany: Wto 23:56, 19 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
1. Kamil
2.Antonio
3. Marlena - na dwa dni !! <jupi> pod warunkiem,że ktoś mi broni pożyczy....<prosi>
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomek KGB
Kurpiowska Grupa Bojowa
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kurpiowska Grupa Bojowa
|
Wysłany: Wto 11:21, 26 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Witam.
Dzwonił do mnie Kamil i poinformował, że w grze mogą brać udział miny dzwiękowe, miny na groch/kulki, miny na proszek oraz granaty i świece dymne.
Mam w związku z tym pytanie czy dla potrzeb tego adoptujemy zasady CCS-68M2? Tam są punkty o takiej broni:
cytat:
10.2 Miny pułapki dźwiękowe
W grze dopuszczalne jest wykorzystanie urządzeń pozorujących miny pułapki poprzez sygnał dźwiękowy. Obrażenia od tej pułapki traktowane są jako obrażenia klatki piersiowej. Za automatycznie zranione uważa się wszystkie osoby znajdujące się w promieniu 3 m od „wybuchającej” miny chyba, że są osłonięte np. przez mur, nasyp. Mina pułapka jest (z oczywistych względów) bronią jednorazową w związku z powyższym osoby znajdujące się w pobliżu powinny (w miarę możliwości) wyłączyć minę po jej „wybuchu”.
10.3 Świece i granaty dymne
Dopuszczone jest używanie granatów i świec dymnych tylko za zgodą organizatora gry na przestrzeniach otwartych.
Obowiązkiem rzucającego jest upewnić się, że w wyniku zastosowania świecy/granatu dymnego nie doszło do zaprószenia ognia.
koniec cytatu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomek KGB
Kurpiowska Grupa Bojowa
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kurpiowska Grupa Bojowa
|
Wysłany: Wto 11:36, 26 Maj 2009 Temat postu: Re: Operacja Hoszimin |
|
|
Kulo napisał: |
Pomiędzy bazami jest Szlak Hoszimin. Transportujecie tym szlakiem COŚ lub Vipa. COŚ to coś większego np. skrzynia, rower, koło od TIR-a. Po transporcie z Bazy 1 max. 30 min. odpoczynku i znowu transport do Bazy 2 itd. W przypadku 3 baz transport nie może iść skrótami tylko szlakiem tj. 1-2-3 lub 3-2-1
Dowódcy przynajmniej raz muszą odwiedzić bazy przyjaciół tzn. Dowódca Bazy 1 jako VIP idzie szlakiem Hoszimina do Bazy 2 tam pogaduszki i wraca lub idzie do bazy 3. Generał powinien przynajmniej 5 razy przejść szlakiem. Pomiędzy przejściami genarała powinny być co najmniej 2 godz. odstępu.
|
Z tego wykona, że transporty muszą odbywać się stale. Cały dzień, całą noc i jeszcze w niedziele do 12.00 - nie wiem czy to trochę nie za dużo. A może lepiej ustalić ilość przejść, które trzeba wykonać. Nie chciałbym aby Sekcja 68 miała zbyt łatwe zadanie a takim trybie to bardzo łatwo namierzyć i zniszczyć małą grupę osób transportujących Vipa.
Taka moja sugestia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Damian
plutonowy
Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Waszki
|
Wysłany: Śro 9:08, 27 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
1. Kamil
2. Antonio
3. Marlena
4. Hubert
5. Damian (tak na 50% ale zawsze coś ;p )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|