Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kulo
Sekcja 68
Dołączył: 17 Mar 2009
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany: Czw 12:54, 24 Wrz 2009 Temat postu: Operacja SOKÓŁ |
|
|
11 pażdziernik 2009r.
Miejsce gry:
Lasy przy wsi Białobrzeg Dalszy (tam co PATROL 1)
To gra dla grup rozpoznawczych składających się od 2 do max. 4 osób.
Grup może być wiele. Jedna drużyna może wystawić kilka grup.
(Sekcja 68 wystawi max. 3 grupy)
Zaczynamy o 0900 koniec gdy pierwsza grupa rozwiąże wszystkie zadania i dotrze do lądowiska.
Przebieg gry:
1. Spotykamy się wszyscy o godz. 0700 na parkingu przy Karczmie koło ronda na wjeździe do Ostrołęki (tam co zawsze - u Hebana)
2. Każda z grup losuje miejsce START i w kopercie otrzymuje zadania.
3. Rozjeżdżamy się na miejsce START i otwieramy zadania.
4. O 0900 START wykonujemy zadania w dowolnej kolejności. Podcas gry opieramy się na zasadach T-Real. (Zapoznać się dokładnie!!)
5. Grupa która pierwsza wykona zadania. Otwiera kopertę z napisem KONIEC i idzie na współrzędne podane na kartce po czym zawiadamia Organizatora o Swoim przybyciu. I do przyjścia organizatora utrzymuje swoją pozycję.
Rodaje zadań:
1. Znajdź i chroń flagę.
2. Nie opuszczając lasu odczytaj wiadomość na Tablicy.
3. Wysadź most.
4. Zniszcz cel.
5. Rozminuj Drogę
6. Weź jeńca z Armii Przystań stacjonującej przy rzece i czuwającej nad całym terenem gry.
ARMIA PRZYSTAŃ: (szukam chętnych)
To grupa ASG stacjonująca przez cały czas gry w okolicach Rzeki.
Nie lubią obcych na swoim terenie. Ich teren to teren naszej gry. Waszym obowiązkiem jest omijać kontaktu z nimi. Walczyć tylko w ostateczności.
ARMIA PRZYSTAŃ gra na zasadach treningowych.
W grze przyda się:
1. Optyka (celowniki lub lornetki)
2. GPS
3. Mapy (wkrótce podam link do ściągnięcie )
4. Kartka i coś do pisania (aby zanotować kod na tablicy)
5. Ładunki pirotechniczne (DUUUUŻĘ AHTUNGI)
Wszystkich serdecznie zapraszam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
kamil
sierżant
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 1667
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kolno
|
Wysłany: Czw 16:31, 24 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Co wy na to ja jestem chętny! Tym bardziej że 11 października mam wolne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kamil
sierżant
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 1667
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kolno
|
Wysłany: Pią 17:54, 25 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Oto zasady które będą panować w Ostrołęce:
1. Drużyny grające nie muszą mieć równych składów.
2. Każde trafienie się liczy.
3. Trafienie w broń eliminuje broń z gry lecz nie eliminuje gracza.
4. Gracz trafiony oznacza się czerwienią (czerwoną szmatką) na głowie i siada w miejscu trafiania. Zostaje tu około 30 min. Jeżeli w tym czasie nie uleczy go medyk umiera i zabiera zwłoki do domu.
5. Gracza trafionego leczy tylko medyk zakładając opatrunek !!! w miejscu trafienia (opatrunkiem nie może być skrawek bandaża owinięty byle jak i zawiązany na kokardę)
6. Koledzy z drużyny mogą częściowo zatamować krwawienie co przedłuży agonię do 60min.
7. Gracza trafionego po zatamowaniu krwawienia można transportować przetransportować do szpitala i tam go uleczyć.
8. Szpital leczy jak jest w nim medyk lub sanitariuszka.
9. Gracz trafiony nie podpowiada, nie śpiewa, nie wydaje dziwnych odgłosów - może medytować
10. Gracz uleczony (zabandażowany) wchodzi do gry lecz jest ograniczony ruchowo
11. Trafienie w rękę eliminuje rękę z gry
12. Trafienie w nogę nie pozwala biegać w trakcie gry
13. Trafienie w tułów i głowę nie pozwala się kłaść, czołgać, włazić na przeszkody terenowe lub drzewa, ambony, mury. Poruszamy się tylko po płaskim lub lekko pofałdowanym terenie i strzelamy tylko z postawy stojącej i klęczącej.
14. Transportujemy rannego na noszach lub sposobami transportowania rannych i chorych z pola walki.
15. Transportując rannego pamiętamy że jeżeli nie zatamujemy jemu rany to po 30 min. niesiemy zwłoki. Z zatamowaną raną mamy 60min.
16. Drugi postrzał eliminuje z gry !!! Drugi raz nie leczymy !!! Zabity oznacza się czerwienią na głowie i pozostaje w postawie siedzącej miejscu zgonu do chwili ukończenia wszelkich walk w jego rejonie. następnie najkrutszą drogą ale omijając strefę walk zchodzi z pola gry. Nie podpowiada !!
17. Można walczyć na Ćwiczebne noże gumowe a za eliminacje wroga uważa się tylko trafienie w głowę i korpus. To eliminacja natychmiastowa bez możliwości uleczenia.
18. Jeżeli gracze transportujący oberwą cała grupka siada w miejscu trafienia i stosują się do punktu 4 i 6 natomiast ranny transportowany zostaje eliminowany z gry.
19. Przełącznik rodzaju ognia ustawiamy na AUTO tylko w przypadku gry na Real Capach
20. Trafiona broń może być naprawiona w bazie po 30 min. ale musi przy niej przebywać min. jeden członek drużyny (najlepiej Specjalista Uzbrojenia o ile grużyna posiada takiego)
21. Można brać jeńców np. gracza trafionego z drużyny przeciwnej. Pamiętajmy że jest ranny i trzeba go opatrzyć inaczej się wykrwawi.
22. Jeńców można przesłuchiwać. Przesłuchanie polega na stawianiu konkretnych pytań jeńcowi na które on odpowiada tylko TAK lub NIE np. Pytanie: Czy macie bazę w kwadracie XYZ? odp. TAK; Pytanie : Czy w tej bazie są Jeńcy? NIE
23. Jeńców nie można bić, molestować fizycznie lub psychicznie, znieważać, krępować itp.
24. Jeńcy mogą uciekać !!! lecz muszą pamiętać o punkcie 10, 11, 12, 13 oraz 16
i jak wiecie pojedzie 4 osoby i jeszcze zostaje sprawa dojazdu, zapewne chętnych będzie około 6 osób to może jednak będzie problem dojść do porozumienia kto ma jechać a kto nie bo samochód będzie jeden to może wymyślmy sobie coś na miejscu bo coś bardzo skomplikowanego na 5-7 osób to jeszcze może dołączy do nas jedna osoba z mają jedną repliką co wy na to??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Antonio
st. kpr.
Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Kolno
|
Wysłany: Sob 18:20, 26 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
1 Jako pierwszy Antonio XD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Antonio
st. kpr.
Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Kolno
|
Wysłany: Sob 18:25, 26 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
1 Jako pierwszy Antonio XD
2 Koziołek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kamil
sierżant
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 1667
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kolno
|
Wysłany: Nie 17:21, 27 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Mniej więcej wiem ile będzie kosztował wyjazd to kwota około 17 zł dla 4 osób jak dla 6 to oczywiście koszta maleją bo ja samochodu nie mam do Ostrołęki (to około 130 km w dwie strony) i mam zamiar wypożyczyć samochód. Tak więc się zastanówmy czy za 17 zł będziecie chętni jechać ba ma mam dobry plan na scenariusz dla 5-7 osób za darmo tak więc decyzja należy do większości.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kulo
Sekcja 68
Dołączył: 17 Mar 2009
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany: Pon 12:17, 28 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
zgadza się nie muszą mieć równych składów ale nie mogą być większe niż 4 os.
Ponieważ tak wymaga scenariusz.
Skoro przyjechało by Was 6 osób to wchodzicie jako dwa składy.
Jeden 4 os. i drugi 2 os.
lub
Jeden 3 i drugi 3
dowolność.
Wiadomo że gracie wtedy oddzielnie. Nie musicie do siebie strzelać Możecie z sobą rozmawiać ale nie możecie wspólnie przeprowadzać akcji. Tu może wygrać tylko jedna grupa zwiadowców.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
loleek
st. kpr.
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kolno
|
Wysłany: Pon 14:37, 28 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
1 Jako pierwszy Antonio XD
2 Koziołek
3 loleek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kamil
sierżant
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 1667
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kolno
|
Wysłany: Pon 18:00, 28 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Wychodzi na to z przyczyn transportowych i finansowych nie dojedziemy do Ostrołęki. Wkrótce będzie temat zastępczy na 10 lub 11 października
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|